مقایسه سرعت واقعی Galaxy S9 با iPhoneX

مقایسه سرعت واقعی Galaxy S9 با iPhoneX

 

مقایسه s9 با x

دو غول قدرتمند در عرصه ساخت گوشی این بار سوژه ی وب سایت عصر اطلاعات قرار گرفته اند Samsung و Apple

چند هفته پیش Galaxy S9 وارد بازار شد و از همان زمان همانطور که پیش بینی می شد مقایسه این گوشی فوق پیشرفته با iPhone X شروع شد . چندی نگذشت تا در یوتیوب تست های سرعت زیادی از سرعت این دو به نمایش در آمد.

در یکی از این ویدیو ها با تست بروی ضربه زدن و حرکات اضافی به touch صفحه هر دو گوشی متوجه میشویم سرعت galaxy از iPhone خیلی بیشتر است.

چون iPhone X با استفاده از تراشه های Snapdragon 845 و Exynos 9810، عملا سرعت خود را باید افزایش دهد  اما در این آزمایشات این Galaxy S9

است که در بالای صفحه قرار دارد.

مقایسه S9 با x

در اولین کلیپ ، Galaxy S9 دو دور برد برنامه بارگیری سریعتر از iPhone X را تکمیل کرد. این بدین معنی است که آیفون X به دلیل سرعت بالای پردازش ویدیوهای ۴K به دور اول رسیده است.

در صورتی که با این تستهای سرعت آشنا نیستید، به دو گوشی که دارای تنظیمات همان برنامه هستند نگاه می کنیم. هر تلفن باید همان دنباله ای از برنامه ها را دو بار بارگذاری کند. اولین دامنه اندازه گیری می کند که چگونه هر تلفن از طریق آن انتخاب خاص برنامه می رود. دامنه دوم سپس اندازه گیری می کند که چگونه هر برنامه از حافظه باز می شود.

در ویدیوی دوم، که در انتهای این پست موجود است، تراشه Exynos 9810 در همان تست پردازش ۴K برتر از A11 عمل می کند، به این معنی که Galaxy S9  هر دو برد را به دست می آورد.

گفته می شود Snapdragon 845 حتی سریعتر از Exynos 9810 است که برای باز کردن برنامه های خاص استفاده می شود. به نظر می رسد که پردازشگر سامسونگ خود ۴K کلیپ ها را بهتر از تراشه Qualcomm پردازش کند. ویدیوی کامل زیر را تماشا کنید که شامل مقایسه سرعت بوت، سرعت تایید بیومتریک، معیارها و سرعت بیسیم است.